Līdz 12.novembrim var paspēt novērtēt klientu apkalpošanu VTUA un pateikt Paldies!

Līdz 12.novembrim var paspēt novērtēt klientu apkalpošanu VTUA un pateikt Paldies!

Vēl līdz 12.novembrim var paspēt novērtēt klientu apkalpošanu Valsts tehniskās uzraudzības aģentūrā un pateikt paldies klientu apkalpotājam balsojot, apmeklējot http://sakipaldies.lv vai izmantojot mobilo lietotni “Futbols”. Lai labs darbs un pozitīva attieksme tiek novērtēti!

 

Pērn iedzīvotāji augsti novērtēja un Klientu apkalpošanas goda balvas pasniegšanas ceremonijas laikā ar Ministru prezidenta pateicības rakstu tika godināts Vidzemes reģiona nodaļas vecākais inspektors Balvos Valentīns Ķikuts, bet vēl gadu iepriekš tika godināts arī Rīgas reģiona nodaļas tehniskās uzraudzības vecākais inspektors Rīgā Mārtiņš Puriņš par atsaucīgu un izcilu klientu apkalpošanu.

 

Valsts kanceleja uzsāk Laba servisa kustības kampaņu. Tās laikā iedzīvotāji tiek rosināti pievērst uzmanību klientu servisam valsts pārvaldē un balsot par labākajiem klientu apkalpošanas speciālistiem. Iedzīvotāju balsojumā visaugstāko novērtējumu guvušie darbinieki tiks sveikti Klientu apkalpošanas Goda balvas pasniegšanas ceremonijā.

 

Šis ir jau piektais gads, kopš iedzīvotāji tiek aicināti pievērst uzmanību klientu apkalpošanas kultūrai valsts pārvaldē un novērtēt labākos darbiniekus, ne tikai klātienē pasakot “paldies”, bet arī nobalsojot.

 

Apkopojot balsošanas rezultātus, tiks noskaidroti trīs klientu apkalpošanas speciālisti un viena iestāde, kas guvuši vislielāko novērtējumu skaitu no klientiem un svinīgā ceremonijā decembrī saņems Klientu apkalpošanas Goda balvu.

 

“Par valsts pārvaldi var būt iesakņojušies dažādi stereotipi, bet esmu pārliecināts, ka šie atsaucīgie un profesionālie klientu apkalpošanas speciālisti, kas ir paraugs jebkuram valsts pārvaldes darbiniekam (un ne tikai), dažus ne tik glaimojošus stereotipus spēj kliedēt vienā mirklī. Neraugoties uz to, ka jebkurš darbs intensīvā saziņā ar cilvēkiem prasa daudz enerģijas, pacietības un stresa noturību, šie darbinieki spēj saglabāt možumu, lai ne tikai tiktu galā ar sarežģītām situācijām, bet arī vēl uzmundrinātu klientus un vairotu pozitīvu noskaņojumu. Tas ir pelnījis novērtējumu! Un, galu galā, uzslavējot atsaucīgākos darbiniekus, ieguvēji būs arī paši klienti, jo tādējādi uzturēs darbiniekos motivāciju turēties līmenī,” skaidro Valsts kancelejas direktors Jānis Citskovskis.

 

Laba servisa kustība ir iniciatīva, kuru Valsts kanceleja aizsāka, lai uzlabotu valsts pārvaldes iestāžu darbu un attīstītu uz klientu orientētu kultūru. Līdz ar šo kustību 2015. gadā tika iedibināta arī “Klientu apkalpošanas Goda balva”. Katru gadu to pasniedz trīs visatzinīgāk novērtētajiem valsts pārvaldes darbiniekiem un vienai iestādei, kas tiek noskaidroti iedzīvotāju balsojumā.

 

Foto no pagājušā gada Klientu apkalpošanas balvas pasniegšanas ceremonijas pieejami Valsts kancelejas tīmekļa vietnē flickr

Laba servisa kustība

  • Publicēts:
    23.10.2019

Darba plāns

  • Traktortehnikas tehniskās apskates
  • Ceļu satiksmes noteikumu tests
  • Traktortehnikas Izglītības iestādes paškontroles anketa
  • Uzticības tālrunis
  • ZM klientu apkalpošanas centrs
  • valsts ir internetā