• LV

Aktualitātes

  • 11.12.2017

    Valsts kancelejā novērtē VTUA darbu klientu apkalpošanā

     
    2017.gada 8.novembrī, Valsts kancelejā, ar Ministru prezidenta pateicības rakstu tika godināts Valsts tehniskās uzraudzības aģentūras Rīgas reģiona nodaļas tehniskās uzraudzības vecākais inspektors Mārtiņš Puriņš par atsaucīgu un izcilu klientu apkalpošanu un kuru augsti novērtējuši iedzīvotāji.
     
    Valsts kancelejas direktors Jānis Citskovskis pasākumā uzsvēra, ka klientu apkalpošanai valsts pārvaldē ir īpaši nozīmīga loma, jo tieši klientu apkalpošanas speciālists ir valsts iestādes vizītkarte. “Klientu apkalpošana prasa ne tikai zināšanas, bet spēju būt iejūtīgam un atrast risinājumu katrā situācijā,” akcentēja J.Citskovskis.
     
    Balvas pasniegšanas ceremonijā godināti vēl 17 valsts iestāžu klientu apkalpošanas speciālisti no visas Latvijas – Alūksnes, Balviem, Bauskas, Gulbenes, Madonas, Rēzeknes, Rīgas, Smiltenes, Talsiem, kuri saņēma Ministru prezidenta Pateicības rakstus.
     
    Ar laba servisa kustību valsts pārvaldē jau trešo gadu pēc kārtas Valsts kanceleja aicināja iedzīvotājus novērtēt izcilu klientu apkalpošanu un balsot par atsaucīgiem valsts iestāžu darbiniekiem. Laba servisa kustības mērķis ir izcelt labākos no labākajiem, lai viņi iedvesmotu citus valsts pārvaldē strādājošos! 
     
    Līdz ar šo kustību tika iedibināta arī “Klientu apkalpošanas goda balva”. Katru gadu to pasniedz trīs visatzinīgāk novērtētajiem valsts pārvaldes darbiniekiem, ko noskaidro iedzīvotāju balsojumā. 
     
    Plašāku informāciju skatīt Valsts kancelejas tīmekļa vietnē http://www.mk.gov.lv/lv/aktualitates/par-atsaucibu-un-izcilu-klientu-apkalposanu-pasniedz-apbalvojumus.